Tuesday, August 30, 2011

SELAMAT HARI RAYA EIDILFITRI

Alhamdulillah, saya telah selamat sampai kurang lebih jam 4.30 petang di rumah. Bersyukur ke hadrat Ilahi yang telah memberi sesuatu yang tidak layak nikmati jika dibandingkan dengan amalan yang dilaksanakan selaku hamba Allah. Mudah-mudahan Allah masukkan saya ke dalam golongan yang diampunkan segala dosa dan sentiasa bersyukur di atas segala nikmat yang  melimpah ruah.

Alhamdulillah. Banyak pengalaman yang perlu dikongsikan bersama pembaca setia blog saya. Setelah berhenti menulis mulai 16 Ogos hinggalah ke saat ini, saya bersykur kerana Allah menjemput saya untuk bersama jutaan manusia menziarahi dua Tanah Suci Mekah dan Madinah pada bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan. Sesuai dengan pesan Nabi saw, barangsiapa yang menunaikan umrah di bulan Ramadhan pahalanya seolah-olah menunaikan haji bersama Nabi saw. Mudah-mudahan umrah saya diterima. Insyaallah. Empat hari tiga malam berada di Madinah dan 9 hari 8 malam di Mekah. Terima kasih kepada pengurusan Andulisia, walaupun ada beberapa perkara pandangan peribadi untuk penambahbaikan pengurusan Andulisia. InsyaAllah saya akan catat untuk masa akan datang.

Sebelum meneruskan kalam ini saya mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf daripada pembaca diatas segala kesalahan, kesilapan, keterlanjuran yang mungkin menyinggung perasaan. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Bathin daripada saya serta anak-anak dan isteri yang tercinta. Untuk guru-guru dan anak-anak murid (SKSS1 dan SKSB) yang masih mengingati saya, saya juga mohon ampun dan maaf, semuga kita semua dimasukkan dalam golongan yang diampun dosa kita. Amin. Jumpa lagi, InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment